zaterdag 1 maart 2014

Een kleurrijk alfabet èn een vulpen

Na een heerlijke Brabantweek zijn we weer thuis, ik kijk er met genoegen op terug en moet me natuurlijk in een hoek gaan staan schamen voor de hoeveelheid hobbyspul die ongebruikt mee terugkwam. Breien; mij nog steeds niet gezien en schilderen; geen zin & tijd, want ik was bevangen door de gutseritis.

Dus over dit stempelalfabet kan ik gelukkig met trots zeggen: HET IS AF!

Maar eigenlijk is het nooit af, want elke keer kom ik weer een leuke letter tegen en denk ik: die moet ook in mijn alfabet. Of als ik woorden schrijf met een dubbele letter, en dat is bij ongeveer elk woord merk ik nu, dan denk ik: ook niet leuk als die letter twee keer met dezelfde stempel moet...



Een paar dubbele letters heb ik al gemaakt. Met dank aan onze oudste die op de proppen kwam met het geniale knoopje-als-de-letter-o idee.
En voor de grap heb ik ook nog een vulpen gegutst.


Ze mogen bij de rest van de zelfgemaakte stempels, maar pas nadat…


...ze in een lauw Dreftsopje zijn geweest, om alle stempelinkt er weer af te weken. Kijk ze zwemmen!


Nooit meer om een letter verlegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten