zaterdag 29 maart 2014

Springbeetle-shop geopend! Kom kijken!

Het is zover! Eindelijk! Na jaren van twijfelen en het bedenken van doemscenario's, een hoop aansporing van mijn liefste en mijn hartsvriendin is de knoop door:

Ik heb een online Etsy-winkeltje geopend!

Etsy is een soort Marktplaats voor handgemaakte en vintage spulletjes en voor hobbybenodigdheden.

Ik hoop natuurlijk dat het wat wordt en zal hier regelmatig laten zien wat ik maak om dat winkeltje lekker te gaan vullen. Bijvoorbeeld rokjes voor kleine en grotere meisjes, tassen, viltwerk en nog veel meer…
Suggesties en verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.

Ook ben ik van plan om weer wat rokjes op bestelling te gaan naaien, dus… mail me je wensen & maten en ik ga voor je aan de slag.







Mijn winkeltje heet Springbeetle. Hier (klik!) kun je me vinden.

Een beetje bekendheid is natuurlijk welkom, dus als je dit berichtje wil delen, graag!
Je hebt nu altijd leuke en unieke cadeautjes binnen handbereik. Zegt het voort!















1 opmerking:

  1. Natuurlijk ga ik dit bericht delen Lidwien.
    Veel succes en tot op het strand,

    Groet
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen