zondag 30 maart 2014

Dolfje bewaarwolfje

De jongste spruit van mijn hartsvriendin verjaarde en het was niet moeilijk te bedenken wat ik voor hem zou maken. Hij vroeg een Dolfje Weerwolfje boek, maar omdat hij dat aan een boel anderen ook vroeg, leek een boekenbon me een mooie manier om te voorkomen dat er dubbele boeken zouden worden gegeven.

En die boekenbon moest ergens in, natuurlijk, dus werd er wol gevilt...







…om er een tasje van te naaien waar de boekenbon in gestopt kon worden. 










En nu maar huilen naar de volle maan. Huuuuuuuuuuu!

1 opmerking:

  1. Ohhh wauw ik sta helemaal perplex echt GAAAAFFFF,mijn zoon vond de boeken destijds toen hij nog klein was ook altijd zo leuk...al moest ik ze wel voorlezen destijds(dyslexie)


    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen