zondag 16 maart 2014

Jamie Oliver in 14:53 minuten, ha!

Wat een fijn kookboek is dat toch, Jamie in 15 minuten.
Toen het uitkwam probeerden allerlei chefkoks een recept uit om te checken of het wel lukte in 15 minuten, en wat denk je? Natuurlijk niet!
Blijkbaar heeft Jamie Oliver een extra paar armen en loopt zijn klok in een geheel eigen tempo.

Maarrrr, nu ik wat ervaring krijg met een aantal van die heerlijk recepten moest het toch lukken!

Ik dekte de tafel vast en zette alles klaar.

En met een groot scherp mes in mijn ene hand, drukte ik de timer in met mijn andere. Go!


Na 13 minuten jongleren, hakken, roeren, bakken, koken, zweten en zwoegen was het verrukkelijke gerecht bijna klaar. Maar helaas… mijn gezin was er nog niet.
De lege tafel staarde me droevig aan.



Daar stond ik dan… Dus, de biefstukjes in een stukje folie en de rest dan maar op een laag verpieterpitje.




Gelukkig kwam het hele snel binnen 5 minuten binnenrollen en konden we aan tafel. Aanvallen!!!



Ik had de timer aan laten staan. Om 43.22 zat iedereen voldaan uit te buiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten