zaterdag 15 maart 2014

Ik ben jaloers op…. Geninne Zlatkis

Klik!

Kijk, iemand die dit bovenaan haar blog heeft staan, kan meteen op mijn aandacht rekenen.
Deze Mexicaanse dame kan er wat van, ik vergaap me regelmatig aan al het moois dat van haar tekentafel rolt.

Ze laat me meegenieten van de tekeningetjes (een woord dat trouwens de lading niet dekt van het prachtigs dat ze maakt) in haar agenda:




Maar dan haar "echte" werk, zo mooi. En er is nog veel meer.



Elke maand trakteert ze op een mooie bureaubladachtergrond voor je computer, dit is die van maart.
Als je op de link klikt, kun je 'm via Flickr downloaden.

Klik!

Heel lang heeft dit prachtige boek van haar op mijn verlanglijstje gestaan, uiteindelijk kon ik het via The American Bookstore in Amsterdam bestellen, hoera1


Het gaat over stempels maken, want dat kan ze ook heel goed.





Deze maakte ze voor klanten, die iets in haar Etsy-winkeltje (klik!) bestellen.
Een aanrader!

Wat is er toch fijn veel moois in de wereld…. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten