dinsdag 25 maart 2014

Haak aan avondje


Met een aantal enthousiaste haaksters komen we eens in de zoveel tijd bij elkaar. Zo'n avondje noemen we dan een haak-aan. Er wordt dan meer gekletst dan gehaakt, moet ik er eerlijk bij zeggen.
Precies een week geleden was het weer eens zover. Het heeft wat, zo samen zitten praten met een haaknaald en een kopje thee erbij. Ik geloof dat ik er echt een beetje een nostalgisch gevoel van krijg. Om dat weer een beetje te temperen haakte ik met moderne, stoere, fluorescerende wol, ik ben namelijk begonnen aan kruikenzak nummer twee. (Op de foto hierboven kun je het zien; de twee vierkantjes die ik toen af had, liggen daar, op mijn boek.)
De anderen hadden ook allemaal wat leuks op de naald:

Een kussen van gebloemde granny squares

Een sleutelhanger-vis

De beroemde deken

Een prachtig gordijn

We waren het na ruim 2 uur kletsen en haken snel eens: we doen het gauw weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten