dinsdag 30 september 2014

Een goede moeder

Dit is het derde boek dat ik van Jodi Picoult las:


Het was goed, maar niet supergoed, zoals de andere twee boeken die ik van haar las (De verhalenvertelster en De ander zoon). Op de kaft staat dat Jodi Picoult bestsellerauteur is van Negentien minuten, die zet ik voor de zekerheid op mijn leeslijstje.

Dit is de samenvatting van Een goede moeder:

Zoe Baxter probeert al tien jaar zwanger te worden. Net als het ernaar uitziet dat haar droom in vervulling zal gaan, verlaat haar man Max haar. Zoe stort zich op haar werk als muziektherapeut op een school en krijgt een relatie met de decaan, Vanessa Shaw. Zoe en Vanessa willen een gezin stichten, met behulp van de ingevroren embryo’s van Zoe en haar ex. Maar ze hebben zíjn toestemming nodig om zijn kind op te voeden…

Ik bleef een toeschouwer, kwam niet helemaal ìn het verhaal, maar ik vond het zeker de moeite waard om te lezen. En meer heb ik er geloof ik niet over te vertellen.
Ach ja, je kunt niet elke keer helemaal ondersteboven zijn van wat je leest, toch?!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten