woensdag 1 oktober 2014

Rokje

Begin juli zette ik mijn schaar in een vogeltjeslapje, met de bedoeling er een rokje van te maken. Toen gingen we op vakantie, daarna bleef het naar me staren, toen ging ik er toch weer mee verder, maar viel het ruim een maat te groot uit, ja en toen had ik er even genoeg van!

Nu heb ik het afgemaakt, en ben ik tevreden. Zoveel starende vogels vanuit de lappenkast is namelijk gewoon meer dan een mens kan verdragen.


Jaren gelden kreeg ik de oude knopendoos van mijn schoonmoeder. En zo af en toe komen die oude knopen erg goed van pas:


Door de drukke stof valt het model niet zo goed op, op de foto. In het echt kun je die leuke plooien en zakken veel beter zien. (En dan valt je misschien ook op dat ik het aantal knopen stiekem gehalveerd heb en ze een ander plekje heb gegeven.)

Rokje 29, Knipmode mei 2013



Geen opmerkingen:

Een reactie posten