vrijdag 31 oktober 2014

Gezellige kookworkshop

Elk jaar doen we een bouwuitje met de leerkrachten van onze bouw en deze keer organiseer ik een kookworkshop bij mij thuis. Eerst waren er 12 enthousiastelingen, maar toen ik alle plannen rond had en de boodschappen in de kast druppelden er toch nog wat aanmeldingen binnen.
En dus breidde ik de plannen uit en rende ik nog een rondje langs de slager, de groenteman en de supermarkt, en o ja, de kaasboer, en daarna tòch nog even langs de Hema voor een mooi papieren tafelkleed en voor de zekerheid wat wegwerpservies.

Uiteindelijk zitten we vanavond met z'n twintigen aan de aan elkaar geschoven tafels, te smullen van een heerlijk zelf gekookt diner van 4 gangen.

En ondanks het feit dat ik kotsmisselijk ben, en het er aan alle kanten uitkomt, heb ik er toch zin in. Want met een hele berg juffen om me heen weet ik dat er goed voor me gezorgd wordt.
Maar dat eten... dat laat ik aan hen over.

(Foto van internet geplukt)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten