dinsdag 7 oktober 2014

Goddelijke chocolade

Eigenlijk hoef ik aan deze foto niets toe te voegen...
Nou ja, misschien dat ik 'm kocht bij Marqt in Amsterdam, die hippe, duurzame, eerlijke, biologische supermarkt.
En dat Alain Clark voor me in de rij stond, met z'n gitaar in zo'n grote zwarte koffer. Ik deed maar net of ik dat heel gewoon vond. (Maar ondertussen. ALAIN CLARK!)




En dat al die heerlijkheid inmiddels alweer voor minstens de helft op is. Ik ben benieuwd of 'ie de morgen haalt. 

Ik wil degene die bedacht heeft om pure chocolade met rozemarijn en sinaasappel te combineren hartelijk danken. Vanuit mijn tenen, met een diepe buiging.
Bedankt. Heel erg.

2 opmerkingen:

  1. Hou d'r eens over op Lidwien. Nu moet ik (na de chocola met zeezout) dit weer gaan proeven!!! En ik vrees nu al dat het niet bij proeven blijft����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, mijn man tipte mij juist gisteren over de variant met zeezout. Ik heb deze chocola nog nooit gekocht, maar ben wel een behoorlijke chocofreak... Ik kan me wel vinden in de eerste reactie hier, hihi.
    (Btw, wat leuk dat je achter ALAIN CLARK stond!)

    BeantwoordenVerwijderen