zondag 26 oktober 2014

Recept 23 uit "Zo geknipt!"

Ik kreeg een goeie tip, er zijn hele zachte dekentjes te koop bij Zeeman, uitermate geschikt als superzachte voering voor een babyjasje.
Ha, dat ga ik proberen, dacht ik meteen en dus snelde ik naar de Zeeman en knipte onze oudste het patroon:

Deze jas naaide ik vorig jaar voor onze jongste en we vinden het allebei verschrikkelijk jammer dat 'ie nu te klein is. Ik vond nog een restje van de stof, dat gebruikte ik voor dit mini-jasje.

Het patroon komt uit het boek "Zo geknipt! 30 recepten voor je naaimachine"


Recept nummer 23 is dit schattige jasje:


Mijn hemel, wat een pluizen kwamen er van dat dekentje af! Ik was gewaarschuwd door de tipgeefster, maar toch... Alles zat onder!




Ons kleine nichtje is blij met haar jasje. En ik ben blij dat de boel hier weer pluisvrij is geworden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten