maandag 29 september 2014

Popeye

Gisteren was een heerlijke dag, volgepropt met allerlei leuks en tenslotte ook nog iets lekkers: een heerlijk diner bij Meijers, het op één na beste restaurant in Noord-Holland, gevestigd in een oud kerkje in Andijk.
Het eten was zalig, de wijn heerlijk en het gezelschap nog beter.
Kijk nou, hoe prachtig het er van buiten al uitziet:



En toen is het bloggen erbij in geschoten, zoals dat heet. Helemaal vergeten!

"En wat is het beste restaurant dan?" vroeg ons gezelschap zich hardop af.
Het Stokpaardje in Alkmaar, dat is het beste, maar het scheelt maar eentiende punt.

O, ik had bijna mijn vingers erbij opgegeten, zo heerlijk was het allemaal gisteravond. Maar goed dat ik ze alle tien nog heb, want ik heb vandaag de schaar in Popeye, die spinazie-etende-spierballen-zeeman en zijn liefje Olijfje gezet, voor een leuk minirokje voor mezelf.






Het lapje komt van overzee, het patroon heb ik al vaker (kijk maar: klik!) genaaid, het komt uit de Knipmode van april 2010, maar dat 13 (!!) cm korter.



De tricot jurk is voor mezelf is trouwens af, die laat ik van de week zien.

1 opmerking:

  1. Nou dat is nou weer jammer, ik ken die restaurants niet. Dus nu moet ik wel een onderzoek starten. Thanks, Lidwien!

    BeantwoordenVerwijderen