zaterdag 20 september 2014

Molens en klompen uit... Minneapolis!

Omdat mijn oude keukenschort begint te slijten, struinde ik het web af naar een leuk en gratis patroon voor een nieuwe. Ik vond er eentje op de website van Joann, waar mijn liefste zo graag lapjes voor me haalt, daar ver over zee. Zo toevallig!
Hij nam daar vorig jaar Hollandse lapjes mee, grappig hè, dat ze die daar ver weg in Minneapolis verkopen.

Het was nog even een gedoetje om al die inches in centimeters te veranderen, maar ook daar kon ik  het web weer voor gebruiken. Mooi.

En nu aan de slag, met lapjes èn patroon van Joann. En als 'ie af is zal ik een Amerikaanse maaltijd met Hollands toetje op tafel zetten. Dat kan dan natuurlijk niet anders.



Hier vind je het patroon: klik!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten