donderdag 4 september 2014

Zitzakje

Nadat mijn oude ereader me jammerlijk in de steek liet, op de boot naar Corsica, ja, op de heenweg dus, toen ik nog een volle maand vakantie-zonder-ereader voor de boeg had, moest ik op jacht naar een nieuwe.
Ik sleurde mezelf door de jungle van consumentensites, kieskeurig-achtige-dingen, reviews, meningen en ervaringen en kwam tot de conclusie dat het deze keer een Kobo Aura HD moest gaan worden.
Maandag was 'ie d'r, en inmiddels staat 'ie lekker uit te rusten van al het opladen en vullen.

Op een zitzakje.


Nu mag 'ie even rechtop, maar vanavond leg ik 'm op z'n zij, zodat ik lekker liggend kan lezen.


Het zitzakje naaide ik eigenlijk ooit voor mijn echtgenoot, die 'm soms gebruikt voor z'n Ipod.
Het was een makkelijk en (altijd lekker) gratis patroon van Farbenmix, je vindt het hier: klik!

Kijk, deze dame, die ik tegenkwam op het web, heeft meteen een hele voorraad genaaid:



Ha, mijn lief is 'm kwijt, tot ik tijd vind om een nieuwe voor mezelf te maken. Sorry schat.


Ik hoop dat deze prinsessenbehandeling aanslaat en dat ik stukken langer van m'n Kobo kan genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten