zaterdag 11 januari 2014

Crochet along

Hier even een deken update, want het gaat veel te lekker met de crochet along. Zo lekker dat ik op de Facebookpagina van dit hele haak-gezellig-een-deken-mee-gebeuren een foto plaatste, heel tevreden met mezelf. Deze foto van de eerste 4 toeren was het, en ik gaf er ook nog een tip bij. Pulk de draad uit het midden van de bol, dan rolt je bol niet weg. Dat is vooral heel handig als je in de auto haakt tijdens lange ritten, zoals ik graag doe. (Moet ik daarbij vermelden dat mijn liefste dan stuurt? Vast niet.)



Maar al gauw werd ik op mijn vingers getikt, want dat kon toch zomaar niet, een foto plaatsen van TWEE TOEREN MEER! Het was de bedoeling alleen foto's te plaatsen van de toeren die iedereen deze week geacht werd te haken. Een straf voor mensen als ik, die stiekem al verder gaan, gedwongen door tomeloze energie en kilo's enthousiasme.
Ach, ik kon er wel om glimlachen, hoe serieus gaan we een gehaakte deken nemen, dacht ik nog. Maar veel mensen in die Facebookgroep maakten zich er druk om en maakten een groep voor alle mensen die wel voorlopen met hun deken, om daar dan foto's van fanatiekelingen te plaatsen. Zucht.

Nou, gauw je ogen dicht als je meehaakt en je wel netjes houdt aan de voorschriften, hè?!





Ik ben begonnen met 240 steken, zodat 'ie lekker breed wordt en ik er gezellig samen met een van mijn liefsten onder kan kruipen, over een heeeeeeeeele tijd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten