zondag 5 januari 2014

Crochet along 2014

In blogland was weer eens wat leuks te beleven, ik werd er van verschillende kanten op gewezen en inderdaad, echt iets voor mij, dus ik was meteen enthousiast.

Een blogster heeft het plan opgevat om een deken te gaan haken en het leek haar leuk als er wat mensen met haar mee zouden doen, om dan gezellig foto's uit te wisselen en elkaar vrolijke en motiverende woorden toe te sturen. Tot haar verbazing waren er meer dan duizend (!) mensen enthousiast! Elke week zet zij de beschrijving van een paar randjes op haar blog en kun je weer verder. Na 48 weken is je deken klaar.

Als 'ie af is ziet 'ie er zo uit, als je tenminste dezelfde kleuren gebruikt, natuurlijk.
Foto en beschrijving: klik!

Een lekkere leuke deken voor op de bank konden we wel gebruiken, dus ging ik garen bestellen. In kleuren die perfect passen bij onze (uiteraard zelf beklede) bank, dat was even zoeken.


Maar uiteindelijk was ik eruit, Stylecraft zou het worden, dat is verkrijgbaar in heel veel kleuren.
Maar helaas… de kleuren die ik had uitgezocht waren uitverkocht, balen!
Ik haak later wel aan, dacht ik nog.

Maar…. bij Action, good old Action nota bene, lag ook acryl! Voor 59 cent per bol!
Hebbes! Ik kan aan de slag!

Ik twijfel alleen nog over het roze, misschien toch beter rood.
Maar ja, ik hou zo van roze...

Het is wel een geduldklus, twee toeren maar, en nu weer een HELE WEEK wachten!
(Omdat ik ongeduldig ben, heb ik stiekem in de originele engelse beschrijving gegluurd en ook vast een beginnetje gemaakt met toer 3.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten