zondag 8 maart 2015

Bullet-journaling

Half januari blogde ik over het bullet-journal, (klik!)
Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en kan ik je vertellen dat het me erg goed bevalt.
Ik hou lekker goed overzicht en kan al m'n invallen zo opschrijven, dat ze niet verloren gaan.

Natuurlijk heb ik het wat aangepast, of eigenlijk versimpeld, zodat het goed voor me werkt. Ik gok dat dit voor iedereen met zo'n bullet-journal geldt.
Ik schrijf m'n lijstjes en invallen vrolijk en bijna ongemerkt verder, zo gewoon en alledaags is het geworden.
Fijn!


Er zijn veel meer enthousiastelingen, slechts een paar klikken verderop, zag ik toen ik het Googelde. Zij bijvoorbeeld: klik!


En nu maar gauw het konijnenhok verschonen, want ja, dat staat op m'n lijstje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten