donderdag 31 oktober 2013

Het liefst wil ik een wonder

Zomaar! Ik kreeg dit boekje zomaar! Op een avondje dat mijn hartsvriendin een kopje thee kwam drinken, omdat zij het me graag wilde geven, voordat een ander dat zou doen.
Een paar dagen geleden heb ik het hier al laten zien, ik ben er zo blij mee.
Het is de kinderdichtbundel van Plint.

Het is zo'n boekje dat je niet van voor naar achter doorleest, nee, het is er zo eentje die je kris kras doorkruist, waardoor je nooit meer weet of er nog gedichtjes waren die je nog niet had gezien. En daardoor blijf je het pakken en herlees je de gedichten keer op keer, wat ik je brom.
Ik prijs me gelukkig en deel hier graag een paar gedichten.










Er bestaat ook deze grotemensen versie, die ik natuurlijk onmiddellijk op mijn verlanglijstje heb gezet.
Jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten