zaterdag 19 oktober 2013

Amsterdam

Elke herfstvakantie verhuizen wij voor een dag of acht naar Amsterdam. Een auto vol tassen, zakken en dozen, de fietsen achterop en weg zijn we. En ik probeer echt om alleen het hoognodige mee te nemen. Want mijn echtgenoot zet ons af aan de Keizersgracht, waar we mogen verblijven in een prachtig appartement (kijk maar: klik!) laadt de auto uit en rijdt met onze oudste naar Amstelveen, waar het nog gratis parkeren is.
En dan begint voor onze jongste en mij het sjouwen. Alles moet zes, ja zes, 6!!!! trappen op.
Ik heb dus 7x die trappen beklommen, steeds met zoveel mogelijk tassen.
En weer heb ik me voorgenomen om volgend jaar minder mee te nemen.
Maar ach, wat maakt het eigenlijk uit. Na een uur sjouwen en inruimen kwamen echtgenoot en oudste aangefietst en kon het grote genieten beginnen. 

Acht dagen Amsterdam!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten