woensdag 2 oktober 2013

Broodbakmachine

Na alweer ruim een jaar werkloos in de kast te hebben gestaan, werd het tijd om 'm weer eens tevoorschijn te halen. Onze broodbakmachine. Jaren geleden geheel onverwacht gekregen van de goede Sint, waardoor ik die avond het allergrootste cadeau kreeg, tot verbijstering van de kinderen en mezelf. Een goed cadeau, dat wel! Het is de Rolls Royce onder de broodbakmachines, als ik alle reviews op internet mag geloven. (En dat doe ik!) Als je overweegt er eentje aan te schaffen: de Backmeister 68415 bevalt hier dus meer dan prima.

Wat lekker is het om wakker worden met de geur van vers gebakken brood, gebakken met meel van molen De Krijgsman (klik!). De bakkerszoon heeft bij me in de klas gezeten, trouwens en hield dat jaar zijn spreekbeurt over de molen, in de molen. Dat was natuurlijk super, ik zal 'm nooit vergeten!


Het meel van De Krijgsman verkopen ze nu ook gewoon lekker makkelijk bij Deen. Deze mix heet Italiaans donker. Mmmmm!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten