zondag 27 oktober 2013

Battle of Stamps

In stempel-blog-land wordt zo af en toe een Battle of Stamps georganiseerd, deze keer door Stampij.
En zoals je bij zo' n knus vrouwendingetje eigenlijk wel had verwacht, maar wat de naam niet doet vermoeden, is dat er eigenlijk niets te battelen of te winnen valt, welnee, het gaat er gewoon om dat je een leuke stempel maakt en dat iedereen dan gezellig bij elkaar op het blog een kijkje neemt. Leuk!

Het thema is herfst en om niet meteen te vervallen in paddestoel of kastanje heb ik de guts even links laten liggen tot ik een beter idee kreeg. 

Dit is 'm geworden, ik heb er aardig wat ervaring mee, helaas:





En over die guts gesproken, op mijn verjaardag heb ik bij van Beek op de Stadhouderskade in Amsterdam fijn een tweede Pfeil-guts gekocht, handgemaakt in een Zwitsers fabriekje. Een vlijmscherpe aanrader!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten