zondag 3 april 2016

Het onderwijs in foto's gevangen

In dat lekkere Rijksmuseum was ook nog een foto-tentoonstelling over onderwijs. Aangezien mijn bff en ik allebei in het vak zitten, sloegen we die natuurlijk niet over.
Hier een paar juweeltjes.

Dat het lezen je nog zo in beslag neemt, dat je leest met beide handjes, ik vind het zo innemend.


Elke snoetj vertelt een verhaal, zo zie ik het tenminste.

Geen woorden nodig, toch?


En hier één van mijn favorieten, ik moest even kijken wat het nou was, en juist daarom was ik verrast.

Het stukje van de website van het Rijksmuseum (klik!):

Jonge mensen op de rand van volwassenheid, vol van verwachting, bravoure en levenslust. Hij fotografeerde verschillende leeftijdsgroepen, de relatie tussen leraar en leerling en het proces van energie, frustratie en euforie. De foto’s zijn van 25 maart t/m 12 juni 2016 te zien in het Rijksmuseum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten