zaterdag 30 april 2016

Elly's choice

Gisteren schreef ik het al: ik ben lid geworden van Elly's choice.
Natuurlijk Googelde ik er eerst een tijdje op los, want ik wilde zeker weten dat er geen addertje onder het gras zat, maar zelfs de Consumentenbond was erover te spreken.
Het concept sprak me dus aan en de prijs was er ook wel naar om het eens een jaar te proberen.



Als je lid wordt, krijg je eenmalig de keuze: man, vrouw of literatuur.
Vervolgens krijg je elke maand de mogelijkheid om 10 boeken te downloaden: 5 standaard boeken, door die Elly uitgekozen, en 5 boeken uit jouw gekozen pakket.
Als je een boek download, komt meteen jouw naam in het boek te staan, waarmee voorkomen wordt dat jij het gaat delen op het wereld wijde web. Want je bent te traceren, dus...

Ik lees nu een boek dat ik nooit zelf zou hebben uitgekozen, ook dat leek me nou zo leuk aan deze club.
Het is "De glasblazer" en ik werd er positief door verrast.
Als ik het uit heb, zal ik er meer over schrijven!



1 opmerking: