maandag 23 juni 2014

TomTom wereldtasje

Met mijn liefste voor 12 dagen aan de andere kant van de wereld, leek dit me nou de perfecte stof om een stevig tasje te naaien voor zijn verjaardagscadeau; een TomTom.


Kijk, daar hangt 'ie momenteel uit, in Los Angeles:


Hij is trouwens meteen vanaf het vliegveld weer naar Joann gereden om nog meer lappen voor me mee te nemen en zakken vol met loomelastiekjes. Ongelooflijk!
Het is verder gewoon heel hard werken voor hem daar in de States hoor, dus dat doen we hier dan ook. Ik deed een grabbel in de oud papierbak en verknipte wat kleurplaten om het juiste patroon te ontwerpen. Als basis gebruikte ik het ritstasje uit het boek "Zo geknipt".


En inderdaad, het was zo geknipt. En toen viel de avond en hield ik er mee op.
Morgen verder.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk tasje, heel toepasselijk voor een TomTom. En wat heb je een lieve man dat hij meteen voor je op pad is gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen