woensdag 11 juni 2014

Shortje Knippie 2/2012

Het blauwe-vingers-shortje is af! En het heeft al lekker rondgeslingerd in de wasmachine, zodat bankstel, shirt en ondergoed vlekveilig zijn als ze het draagt.

Vandaag is ze op kamp gegaan. En terwijl ik vooraf dacht dat ik me allerlei zorgen zou maken, merkte ik dat ik alleen maar heel erg genoot van de kriebels in haar buik en dat wiebelende-ik-kan-niet-meer-wachten-tot-ik-op-kamp-ga, de afgelopen dagen.

Zij straalt, en de zon ook dus dat wordt een heleboel bovenbouwgeluk, daar in Friesland!
En ik verheug me al op alle verhalen, over twee nachtjes slapen...






1 opmerking:

  1. Leuk model met die plooien aan de voorkant! Ik vind het altijd wel heel stil in huis als er eentje weg is! Tja, loslaten .......maar als ze dan helemaal moe en blij weer thuis komen weet je ook waar het voor is!!

    BeantwoordenVerwijderen