donderdag 19 juni 2014

DIY-WK-VIP-lounge in de woonkamer

DIY, dat vind ik nou zo'n lekkere term om te Googelen. Het staat voor Do It Yourself, en dat Google ik dan dan in combinatie met allerlei hobby's. Je kijkt je ogen uit!
Maar deze keer hoefde de laptop niet eens open. We kochten een nieuwe lamp, en die werd geleverd in een enorme doos. Verrukt vroegen de blondies of ze daar een WK-hut van mochten maken en of die dan het héle WK mag blijven staan, zodat ze vanuit de hut naar de wedstrijden kunnen kijken.
Tuurlijk, ik werd meteen blij van dit geweldige plan, en dus vielen ze de doos aan met een aardappelmesje, hopen tape en een boel papier, stiften en lijm.




Toen ik terugkwam van de boodschappen en me door de hevige lijmdampen richting woonkamer begaf, glunderden de doos en de meiden me tegemoet.



Eén ding is zeker, hij heeft geluk gebracht!
O ja, en die lamp, die ziet er zo uit:

Besteld bij Fundesign


Geen opmerkingen:

Een reactie posten