zondag 16 februari 2014

Playstation marteling

Als er iets nieuws te halen valt in computerdingetjesland zijn wij heus de beroerdsten niet. We hadden al vroeg een Ipod, later een ook Ipad en natuurlijk een laptop en o ja, ook een desktop, maar die staat er al zo lang, die telt al bijna niet meer. De blondies spelen elke dag hun kook-, make-up-, en tandartsspelletjes, die blijkbaar van levensbelang zijn, want als er vandaag niet gecomputerd is, krijgen wij ervan langs voordat ze naar bed moeten. "Maar! Ik! Ben! Nog! Helemaal! Niet! Op! De! COMPUTER!! Geweest!" klinkt het dan verontwaardigd. Tsssss, zeg ik dan, en daarna probeer ik niet te zeggen dat wij vroeger heel gelukkig waren, helemaal zonder computer.

Maar wat ben ik blij dat we nooit een Playstation 2 hebben gekocht, nu ik dit berichtje las. Het schijn een marteling te zijn...





3 opmerkingen:

  1. nou, ik zou zeggen laat hem lekker in hongerstaking gaan, heeft hij alleen zichzelf mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsss, dat berichtje is echt te gek voor woorden!! Niet te geloven...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker laten hongeren! Hij kan spelletjes spelen, de kinderen die hij zonder reden doodschoot niet meer....

    BeantwoordenVerwijderen