donderdag 13 februari 2014

Ereader cover

Toen ik in het speciaal onderwijs wilde gaan werken moest ik natuurlijk op sollicitatiegesprek komen. Het was een prachtige zonnige dag, dat weet ik nog wel en het sollicitatiegesprek verliep best goed. Bij dat gesprek zat ook mijn toekomstige duo-maatje, met haar heb ik een aantal jaren fijn samengewerkt, totdat ze andere taken binnen de school ging doen.
Dat maatje werd 40, afgelopen zondag, een mooie gelegenheid om iets moois voor haar te maken.
Wat is het toch heerlijk om met mooie zachte wol te werken...




Onze jongste viltte een gezellig liefdeskunstwerkje mee.



 Na het vilten zag het er zo uit:





En toen heb ik er een hoes van genaaid, passend voor haar ereader:



Als je goed kijkt, zie je dat ik er nog lekker wat siersteken van mijn naaimachine tegenaan heb gesmeten:

Oooo, en nu gaat het weer kriebelen, zal ik een online winkeltje op Etsy openen? En zou het lopen???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten