zaterdag 9 november 2013

Blogstatistieken

Het is leuk om te bloggen en heel leuk om reacties te krijgen. Ik geniet er erg van en kijk bijna dagelijks naar mijn blogstatistieken. 

En soms kijk ik even naar het blogverkeer. Leuk om te zien hoe klein de wereld wordt door het internet. Op een willekeurig moment zag dat blogverkeer er zo uit:

Nederland
412
Verenigde Staten
144
Frankrijk
24
België
18
Venezuela
10
Polen
9
Oekraïne
4
China
3
Duitsland
3
Zwitserland
2

De Oekraïne! Geweldig! Dat er iemand uit Frankrijk op mijn blog had gekeken was geen verrassing; afgelopen week kwam er een vriendelijk mailtje met een verzoek om het patroon van het Lien& Giel-jurkje dat ik een tijdje terug heb gemaakt, het is niet te koop in Frankrijk. 
Ik heb het patroon voor deze mevrouw in haar maat getekend, het was een avond werk, maar ik kon het niet laten. Nu ben ik heel benieuwd naar het resultaat!



(En toch maar even voor de duidelijkheid: dit was eens, maar niet weer, dat snap je!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten