dinsdag 12 november 2013

Berenklauw & hormonen

Net zoals iedere vrouw met goed functionerende hormonen krijg ook ik het eens in de zoveel tijd op m'n heupen en moet het helemaal anders. Het interieur wel te verstaan, maar na veel mislukte pogingen om de meubels op een andere plek tot hun recht te laten komen moest ik mijn echtgenoot weer eens akelig gelijk geven en kon hij zijn lijfspreuk er weer eens ingooien: "het is nou eenmaal zo".

En dus probeer ik mijn steigerende hormonen tevreden te houden met het herschikken van de snuisterijen op de vensterbank, of geef ik de knoppen van het fornuis een beurt, waarna ze me verbaasd  tegemoet blinken, zoveel aandacht zijn ze niet gewend.

Dit wordt het volgende project: er moet berenklauw komen, en ik weet al waar het groeit.
Het komt door deze prachtige bos die ik zag bij Het grote avontuur, één van de leukste winkels van de Haarlemmerstraat in Amsterdam, waar Bettie (van dit leuke blog: klik!) me ooit op wees.



En dus moet mijn echtgenoot met de snoeischaar op pad, want die bos moet er komen.
Het is nou eenmaal zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten