vrijdag 20 mei 2016

Mooie muur

Zag je gisteren heel misschien een glimp van onze muur, achter mij op de foto?
Ooit zag ik op Pinterest een muur met oude bordspelletjes erop, ik was meteen enthousiast. Het stond zo leuk, funky en retro tegelijk, en daar hou ik zo van.

Dat konden wij ook, natuurlijk, en dus gingen mijn echtgenoot en ik naar de kringloop en verzamelden de allermooiste spelletjes.


Dit is een stukje van onze onbetwiste favoriet, er wordt vaak op gekeken.


Toen er laatst een bezorger bij ons binnenstapte vroeg hij verbaasd: 
"Is dat magnetisch ofzo? Hoe ken je anders die spelletjes spelen?"








5 opmerkingen:

  1. Tsjonge, ja hoe KEN dat nou. En hoe KEN het dat wij toch sommige dingen hetzelfde zien. Ik heb ook wat oude bordspelletjes aan een muur. Nog ouder dan die van jou zo te zien. Jammer genoeg heb ik geen muren meer over, anders zou ik een hele muur vullen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken dat na nog toeval genoemt worre?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken dat na nog toeval genoemt worre?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ken niet, 't Komt doordat ik jou kan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee ken niet, 't Komt doordat ik jou kan

    BeantwoordenVerwijderen