zondag 15 mei 2016

Me made may :-(

Ik had beloofd om nog wat te schrijven over "Me made may".
Het idee erachter is, dat je jezelf uitdaagt om zoveel mogelijk zelf gemaakte kleding te dragen in mei. Je bedenkt dus je eigen uitdaging, en fanatiek als ik ben, dacht ik: ik draag de hele maand mei elke dag een zelfgemaakt kledingstuk.
Het leek me echt heel leuk.

Nou, niet dus. Als iets MOET vind ik het een stuk minder leuk, bleek.
Toen ik merkte dat ik bij mijn nieuwe sneakers geen passend zelfgemaakt shirtje met korte mouwen had, en bijna achter de naaimachine kroop terwijl het al laat was, en ik eigenlijk heel verstandig zou moeten gaan slapen, wist ik dat dit niks voor mij is.
Ook al stond er duidelijk bij dat het om het plezier gaat en dat je niet in de stress moet schieten. Het gebeurde mij dus toch.

Ik ga de andere deelnemers lekker volgen en me laten inspireren door wat ze dragen. Dat kan op Twitter en Instagram: #mmmay16

Of op de weblogs van deelnemers over de hele wereld. Zoals deze:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten