vrijdag 18 april 2014

Zes jaar!

Toen ik hem zag was ik waarschijnlijk meteen verkocht. Ik zeg waarschijnlijk, want zeker weten doe ik het niet, daarvoor was er teveel alcohol in het spel. Wat ik wel meteen wist, was dat ik 'm weer moest zien. En snel ook. Alleen was ik zijn naam vergeten en wist ik niets van hem.
Het kwam goed, meer dan goed zelfs. En hij is goed voor me, meer dan. Zo'n man die alles voor me doet en onvoorwaardelijk ontzettend veel van me houdt, dat is 'ie, en ik kan hier niet eens uitleggen hoe gek ik op 'm ben, hij is het einde, gewoon!

Zes jaar geleden zijn we getrouwd, het was precies zulk weer als nu, maar ik had het niet koud, ik was totaal in de gloria. Vandaag keek ik ons schoenendoosje foto's weer eens door, want van een trouwalbum is het tot op heden nog niet gekomen.


Eén foto zie ik elke dag, want die hangt in mijn atelier. Het is onbetwist mijn favoriet:

Dit is 'm in kleur:


Vanavond gaan we lekker eten bij De Smederij in Enkhuizen (een aanrader: klik!), want dat deden we toen ook.
De liefde... de liefde... mmm...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten