donderdag 3 april 2014

Butterfly camouflage zomerjas uit Ottobre 1/2012 schiet al op

De jas voor Meike schiet al lekker op, en dat moet ook wel met dit heerlijke lenteweer.
En trouwens, als het dan toch weer van dat flauwe sombere pestweer wordt, hebben we deze jas hard nodig op straat, om de boel een beetje op te vrolijken. Aan de slag dus maar weer!


De zakken vind ik erg leuk, ze staan zo leuk bol en de naam van zulke zakken is zeer toepasselijk: blaasbalgzakken noem je ze, wat me dan toch ineens weer aan ingesneeuwde blokhutten met een knapperend haardvuur doet denken, en dat op deze prachtige dag.


Het o-zo-handige-fietssleutellusje zit er natuurlijk ook weer in.


En als kers op de taart een klein lief zinnetje, verstopt tussen de voering en de jas, op de plek van haar hartje… Die van mij heeft ze jaren geleden al gestolen, de kleine boef.


1 opmerking:

  1. Nou zeg, wat een ontzettend leuk jasje wordt dat! En zo lief die details... je moet er maar op komen! Knap hoor, met een naaimachine kan ik niets, hihi. Laat mij maar haken :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen