dinsdag 29 september 2015

Trixie uit La Maison Victor


Geïnspireerd door deze foto, van dit leuke Franse blog: klik! ging ik aan de slag.
Het patroon komt uit La Maison Victor van mei/juni 2015 en was in een poep en een zucht getekend.

Heerlijk, een snel en makkelijk project, alleen die rits bemachtigen kostte even wat moeite.
Maar toen ik die had zat het zo, floeps, in elkaar. 
Maar zo, floeps, kwam ik er helaas niet in. Het patroon viel veeeeeel te smal en dus gooide ik het rokje opzij.
Ik zou te zijner tijd de rits er wel uit tornen en dan een nieuwe in 2 maten groter maken, ik had gelukkig nog zat stof over.

Maar nu heeft het rokje een andere eigenaar, die het zag en vroeg of ze het over mocht nemen. Ik blij, want nu kon ik een verse rits gaan kopen, en zij blij, want ze had een feestje en het rokje paste haar precies. Fijn!

Nu maar wachten tot er weer markt is, dan kan ik weer een rits halen en zet ik 'm, floeps, weer in elkaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten