dinsdag 27 januari 2015

Opnieuw excellente school, hoera!

De predikaten "Excellente school 2014" werden uitgereikt, gisteren. Ik was erbij in de deftige stadsschouwburg in Den Haag, waar ik bepakt en bezakt aankwam, omdat ik er tweeëneenhalve dag heerlijk shoppen met m'n BFF op had zitten.
Zo'n deftige heer, inclusief hoge hoed, witte handschoenen en rood capeje (echt!) zwierde de deur open en ik strompelde met al m'n koopjes naar binnen.

Het was echt leuk om dit eens mee te maken. We zaten dankzij ordinair ellebogenwerk lekker vooraan en genoten van de optredens en de praatjes. Toen de bekroonde scholen werden opgenoemd werd het toch erg spannend, ook al hadden we zeer donker-donker-donkerbruine vermoedens, omdat we gevraagd waren voor een artikel in het magazine dat aan alle winnende scholen werd uitgereikt.


Hier: klik kun je het boekje lezen, op blz. 19 zie je onze school.

Gelukkig vielen we in de prijzen en kunnen we trots het nieuwe bordje bij die van 2013 naast de voordeur hangen.

Slechts één persoon per school mocht het podium op, maar na de uitreiking hadden we daar lak aan en hielden we onze directeur gezelschap, zodat we samen op de foto gingen met Mark Rutte en Sander Dekker. Ha!

Onze directeur, Mark himself, onze gymjuf, en ik.

We zijn een stelletje fanatieke harde werkers en wat is het fijn dat dat gezien en beloond wordt. Dit voelt goed, niet alleen voor ons, maar ook voor onze kinderen, die dubbel en dwars op ons kunnen rekenen.

Leve De Wissel, hoera, hoera, hoera!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten