maandag 16 december 2013

Vertier met papier

Heerlijk, kids op school en ik maak een grote rommel van de keukentafel want er zijn vrienden en familie die verrast gaan worden.

Voor mijn schoonouders, die veertig jaar getrouwd zijn, hebben we kaarten voor De Soldaat van Oranje gekocht en die moesten natuurlijk een toepasselijk jasje krijgen.



Ook hadden we dit weekend het feest van een goede vriend en zijn dochter, die 60 en 25 werden.
De vriend zelf neem ik mee naar de (supergoede) band Beans & Fatback en zijn dochter kreeg een mini-abonnement op de Flow cadeau.

Wil je Beans & Fatback horen? Ja? Gelijk heb je! Klik!



Enne... des te blijer ik ben met het resultaat, des te meer foto's ik ervan neem, blijkbaar! Ik zal me beheersen en er nog eentje plaatsen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten