vrijdag 13 december 2013

Design seeds

Voor iemand als ik, die inspiratie vindt in alles waar mijn ogen op vallen, zou deze website echt verboden moeten worden. Zo kan ik bijvoorbeeld geen kledingstuk negeren, echt, ik kijk altijd naar de details en de stof van wat iedereen aan heeft, om er vervolgens bij te bedenken welke elementen ik in een toekomstig kledingstuk zou willen verwerken. Ik geef toe, ik word soms ook moe van mezelf, maar ja, het is ook jammer om je op de bank te gaan liggen vervelen, niet?!

Als ik ergens door geïnspireerd word, is het wel kleur!

Zulke juweeltjes komen op design seeds elke dag voorbij:





Ik heb de site meteen in mijn reader gestopt, hoef ik er nooit een te missen!
Wat een reader is? Een heeeeel handig programma dat elke dag al het leuks (blogs, websites) dat jij aanmeldt verzamelt en voor je klaarzet, ideaal. Ik gebruik Feedly, maar er zijn er nog veel meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten