donderdag 5 december 2013

Jasje 13 Knipmode september 2013

Oeoeoeoe, ik durf het bijna niet te bloggen, want het lijkt erop dat het dan niet goed komt…
De laatste twee keren dat ik een jas-project bedacht of begon en het meteen ook op mijn blog slingerde werd het niets, getuige deze berichtjes: klik en klik.
Maar nu ik al een lekkere start heb gemaakt en het erop lijkt dat er niets meer mis kan gaan waag ik de gok!

Dit is de stof, die ik trouwens eigenlijk kocht voor deze (klik!) winterjas, maar ja, helaas afgekeurd door het dametje in kwestie. Nu kan ik 'm lekker voor mezelf gebruiken!
Als je 'm leuk vindt: hier (klik! Wat een geklik vandaag, trouwens) is 'ie te bestellen, en nog lekker voordelig ook.


En dit is het modelletje dat ik heb uitgezocht, een kort jasje dat volgens mij schreeuwt om een bijpassend flitsend kort rokje van dezelfde stof. Een tulp-modelletje denk ik.


Er zitten hele bijzondere mouwen in, die uitlopen in de kraag. Dat valt waarschijnlijk verder niemand op, maar ik word er erg blij van! Het resultaat volgt. Echt. En snel ook. Echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten