zondag 16 november 2014

Joan Miró

Morgen gaan we op school zonder kinderen aan de slag, er is een studiedag gepland.
Ergens in de middag ben ik aan de beurt, ik geef een presentatie over hoe noodzakelijk kunstonderwijs is, en hoe het gedrag positief kan beïnvloeden.
Je snapt waarschijnlijk wel dat ik lekker heb gestoeid met Powerpoint (ik heb uiteindelijk gewonnen)  om een boeiende presentatie te maken. Gelukkig hoefde ik het niet alleen te doen, er is heel goed met me meegedacht. Waarvoor dank.
Maar om nou alleen maar te praten over kunstonderwijs... Nee, het lijkt mij net zo noodzakelijk dat m'n collega's ook even aan de slag gaan. Heel kort hoor, maar wel heel leuk!

Ik kan natuurlijk nog niet teveel verklappen, maar wel vast wat plaatjes laten zien...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten