zondag 30 november 2014

Geloof niet altijd het internet!

Tegen beter weten in, duidelijk onder invloed van hormonen en dus met grote drang naar schoon en netjes ging ik op Pinterest (Pinterest! Waarom? Ik snap het achteraf ook niet meer) op zoek naar een manier om de oven schoon te krijgen.
Vele ideeën jubelden me tegemoet vanaf het scherm van ons leuke Macbookje. Met deze foto's als vette voorgehouden worst.
Zonder chemicaliën, met slechts twee simpele ingrediënten, die ik in huis had en ook nog binnen handbereik, kind kon de was doen. Of een moeder de oven, in dit geval.


En dat deed ze, ik dus.

Met een veel kleiner schoon-effect dan mij was beloofd.
Maar met een groot effect op de walm, die aanhield, ook als ik daarna de oven gebruikte voor iets goddelijks. Dat dan dus minder goddelijk uitpakte.




Dus bij deze mijn tip op deze grauwe zondag: geloof het internet niet altijd.


Toch proberen? Hier: klik!

1 opmerking:

  1. oeps, das niet zo tof!!!
    hopelijk verdwijnt de geur snel en bekijk het zo, weer een ervaring rijker en niet geschoten is altijd mis toch.
    grtjs
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen