zondag 3 augustus 2014

Gestrikt op het strand

Ergens tijdens de heenreis, begin juli, zag ik in zo'n lekkere grote Franse supermarkt een boekje over knooparmbandjes liggen, maar ik nam het niet mee. Hobbyboekjes heb ik genoeg, dacht ik. 
Spijt had ik later, hele bergen spijt, want het kostte maar €3,50 en onze oudste knoopte inmiddels allerlei haakdraadjes aan elkaar. En nergensnergensnergens zagen we dat leuke boekje meer.
Totdat we van de week door Bastia slenterde. Toen zag ik het gelukkig in de etalage van een klein handwerkwinkeltje liggen, ha!


Inmiddels is er al heel wat afgeknoopt, op de meest prachtige locaties. Door onze blondies en die van onze vakantievrienden.




Het doet me denken aan vroeger, toen deed ik het ook, uuuuuurenlang. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten