vrijdag 22 augustus 2014

Gelatine..... eh... Ecoline!

Voordat het Wisselatelier op school in september echt open gaat, ging ik er natuurlijk proefdraaien met mijn eigen groep.
We hebben heerlijk geschilderd met ecoline. Alle handjes waren na afloop alle kleuren van de regenboog, en zo hoort dat ook, vind ik. 

Ik gebruikte m'n eigen Wisselatelier weblog, natuurlijk.

Uiteindelijk wordt het onze verjaardagskalender, maar voordat het zover is moet er nog geknipt, geplakt en getekend worden.


Vandaag vroeg een jongetje in mijn klas tijdens de rekenles wanneer we toch verder gaan met die gelatine. Ik moest even nadenken, maar toen glimlachte ik, vanwege zijn enthousiasme en zijn leuke verspreking.
Gelatine en ecoline.... mmmmm.... Misschien kan ik daar ook nog eens wat mee verzinnen.

Dit is het idee, alleen gaan wij geen huizen maken, maar feestjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten