woensdag 17 december 2014

Gevilt lampje

Zo vaak mogelijk spreken we af op maandagmorgen, om samen mooie dingen te maken of lekker bij te kletsen. Het is een bijzondere vriendschap, die al jaren en jaren teruggaat en nog vele, vele jaren vooruit, dat weet ik zeker.

Deze keer gingen we vilten. Door de workshop van twee weken geleden kreeg ik zin in een nieuw lampje, maar geen kabouterhuisje. Zo begon ik:


En zo werd het:



Het eindresultaat is niet erg naar m'n zin, terwijl ik het begin heel mooi vind. Misschien is deze compositie meer iets voor een schilderij.
Dat betekent dat ik in de kerstvakantie weer een lichtje moet gaan vilten. Helemaal niet erg!
Het lampje van mijn vriendin is prachtig geworden, maar de foto wil hier niet verschijnen. Dan moet je me maar op m'n woord geloven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten