maandag 26 oktober 2015

Mandje Krokantje in herhaling

Bij onze vrolijke placemats, die ik een tijdje terug naaide, kon dit mandje eigenlijk niet ontbreken.
Wat word ik toch tevreden van zulke projecten, het is zo lekker om na een uurtje dit mandje neer te kunnen zetten op de tafel. Ik voel me weer helemaal zoals toen ik vroeger uit school kwam met een goed gelukt knutselwerkje.

Het is plat, maar kan met twee drukkers in elkaar gezet worden. En wat me helemaal tevreden stemde: in plaats van de peperdure versteviging die ik er eerder voor gebruikte (hier: klik!), kwam ik nu op het idee om er een placemat van 25 cent bij de Action in te stoppen. Ha!

Links en rechts stofjes, en in het midden de Action-placemat.



Het kan ook binnenstebuiten:


En plat ziet het er zo uit. Geniaal patroon! (Uit "Zo Geknipt")



2 opmerkingen: