zaterdag 31 mei 2014

Pimp eens een Hema-hemdje!

Deze rok naaide ik vorig jaar al, het is een lekker zwierig model: Insa van Farbenmix.

En vorig jaar droeg onze jongste 'm met flair. Toch gek dat we het bijpassende donkerblauwe hemdje ineens zo saai vonden, eigenlijk.

Maar dat vonden we en dus kwam er een Vliesofix-actie. Hier heb ik al eens beschreven hoe dat handige spul werkt.
Uit een restje, dat ik wonder boven wonder nog had liggen, knipte ik het leukste stukje en plakte dat op het hemdje.


Ook de achterkant kreeg een scheepje. En de lens van mijn telefooncamera een poetsbeurt, mijn hemel wat een slechte foto's, maar goed, je snapt 'm.


Dit is het resultaat:


En ook nog even van dichtbij, want het is gewoon echt heel lekker om foto's te nemen van een geslaagd project!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten