donderdag 23 juni 2016

Een kleine gehaakte Lupo

De grote Lupo (ja, dat heb ik dus niet bedacht; zo heet het patroon nou eenmaal) haakte ik al een tijdje geleden, voor onze jongste. Zij is dol op knuffels, in allerlei opzichten. De miniversie haakte ik er vorige week bij.

Deze knuffels (er zijn er nog veeeeeeeel meer, trouwens) hebben een naam: Lalylala's, en je kunt de haakpatronen kopen in dit Etsy-winkeltje: klik!
Het kleintje maakte ik met dit (gratis) patroontje: klik!

De wol die ik gebruikte kocht ik bij Action, het is acryl.


Hier is een greep uit de overige patronen in dat leuke Etsy winkeltje:



Er zijn hele volksstammen haaksters verslaafd aan de patronen, er bestaat zelfs meerdere Facebook-groepen, waarin al die vrouwen elkaar met versgehaakte Lalylala's om de oren slaan. Echt!

Ik hou het bij deze. Denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten