donderdag 30 juni 2016

Bij Basic Label, zo'n leuke hippe woonwinkel, zagen onze oudste en ik mooie prenten hangen aan zwart geschilderde houtjes. Dat kunnen wij ook, dachten we meteen.

Dus toen mijn echtgenoot met deze wereldkaart thuiskwam gingen we aan de slag. Nou ja, in feite zat daar wel een gapend gat tijd tussen, eigenlijk.

Maar uiteindelijk schilderde ik de latjes zwart met schoolbordverf , haakte ik er een mooi touw voor en lijmde ik de boel in elkaar. Nu kunnen we dus allerlei vragen voor elkaar bedenken. De antwoorden kunnen we tijdens het plassen bedenken, want de kaart hangt op de wc. 



Het wordt ons niet makkelijk gemaakt....


Devon????
Devon is een graafschap in de Engelse regio South West England. 
 Aha!


Ik hoop echt dat mijn topografische deuk een beetje wordt opgevuld, zo...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten