zaterdag 7 februari 2015

Lidl verslaat Chanel. Met gemak. Ha!

Omdat mijn vriendin een gevoelige huid heeft, gaf ze mij het monstertje bij de kassa van De Bijenkorf. Zo'n leuk klein tubetje van Chanel was het.
Eenmaal thuis smeerde ik het op en was verkocht, wat een heerlijk crèmetje!
Maar na een korte blik op de website van De Bijenkorf, moest ik bijna gereanimeerd worden.


Voor deze miezerige 50 milliliter moet je €255 neertellen. Tweehonderdvijfenvijftig euro!
Dat is geen crème om van te dromen, vind ik, dat is gewoon een nachtmerrie! Idioot!

Nog een beetje bozig kroop ik achter de computer om wat anti-rimpel-creme-onderzoek te bekijken, want ik werd erg nieuwsgierig naar de plek van dit kostbare spul in de ani-rimple crème top 10.

Ha! En wat ik toen vond!

Goedkope antirimpelcrème scoort het best

Crèmes die rimpels laten verdwijnen bestaan niet, laat de nieuwe test antirimpelcrèmes van de Consumentenbond zien. Een crème kan wel het vochtgehalte van de huid verbeteren, waardoor die er beter uitziet. De Consumentenbond testte samen met 14 zusterorganisaties 34 antirimpelcrèmes waarvan er 13 in Nederland verkrijgbaar zijn. De antirimpelcrèmes werden vergeleken met een standaardcrème. Bij alle crèmes ziet de huid er na vier weken smeren beter uit, maar de goedkope Cien Q10 van de Lidl scoort het best.

En dus prijkt er bij mij in het spiegelkastje vijftig milliliter onvervalste nuchterheid zonder opsmuk en bijkomende kosten in een potje. Kosten: €3. Zegt het voort!



Wil je het hele onderzoek in het magazine Miss Perfect lezen? Klik!

2 opmerkingen: