zondag 15 februari 2015

Pas op voor de inktvreter, als je in Papiria bent!

Gisteren waren we in het Kinderboekenmuseum, waar we Papiria betraden, een literair luilekkerland.
De muren waren van stapels boeken, of mooi wit en vormden een soort kronkelachtig doolhof waar veel te doen was.

Ik moest even slikken, want de kamertjes van beroemde schrijvers, die ik me nog van vroeger herinnerde, en waar ik me erg op had verheugd, hadden hiervoor plaatsgemaakt. 


Maar het was leuk! De blondies kregen een armband waarmee ze allerlei spellen konden activeren. Met die spellen verdienden ze items voor hun eigen verhaalfiguur, dat ze op een computer vorm konden geven. Uiteindelijk kon je jouw verhaalfiguur printen, en een bijbehorend pasje waarmee je  thuis kunt inloggen om verder te schrijven.




Wij hebben ons opperbest vermaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten